уторак, 31. октобар 2017.

REZULTATI PRVOG PISMENOG ZADATKA U ODELJENJIMA 1/1 i 1/3

Сродна слика

----------------------------------------------------
odeljenje 1/3

odličan (5) - ukupno 9 učenika
vrlo dobar (4) - ukupno 8 učenika
dobar (3) - ukupno 12 učenika
dovoljan (2) - ukupno 2 učenika
nedovoljan (1) - nema
----------------------------------------------------
odeljenje 1/1

odličan (5) - ukupno 9 učenika
vrlo dobar (4) - ukupno 6 učenika
dobar (3) - ukupno 9 učenika
dovoljan (2) - ukupno 6 učenika
nedovoljan (1) - nema

Podsećam da rezultati inicijalnog testa nisu bili dobri i da je prosek odeljenja 1/1 bio samo 7,9 od mogućih 20 poena, tj. oko 40%.

недеља, 1. октобар 2017.

REZULTATI PRVE KONTROLNE VEŽBE U PRVOM RAZREDU

Сродна слика

REZULTATI PRVE KONTROLNE VEŽBE U ODELJENJU 1/1:

odličan (5) - ukupno 10 učenika
vrlo dobar (4) - ukupno 3 učenika
dobar (3) - ukupno 7 učenika
dovoljan (2) - ukupno 6 učenika
nedovoljan (1) - ukupno 4 učenika


REZULTATI PRVE KONTROLNE VEŽBE U ODELJENJU 1/3:

odličan (5) - ukupno 5 učenika
vrlo dobar (4) - ukupno 7 učenika
dobar (3) - ukupno 10 učenika
dovoljan (2) - ukupno 8 učenika
nedovoljan (1) - ukupno 1 učenik

уторак, 15. август 2017.

DISKALKULIJA

O disleksiji se govori često i svima je poznata, a ukoliko želite da saznate nešto više o diskalkuliji posetite sajt RODITELJSRBIJA
Više o ovome možete naći i na sajtovima RODITELJI  i WIKIPEDIA

(preuzeto sa sajta RODITELJSRBIJA )

Šta je diskalkulija

diskalkulija
Diskalkulija je matematička verzija disleksije. Radi se o retkom poremećaju zbog kojeg je pojedincu užasno teško da uči i savlada matematiku.

Dok se oni s disleksijom muče s čitanjem i interpretiranjem reči i slova, “diskalkuličarima” problem predstavljaju temeljne aritmetičke zakonitosti i operacije, a teško razumevaju i značenje i sam koncept brojeva.
Diskalkulija pogađa jednak broj ljudi kao i disleksija – između 5 i 7% populacije. Prvi znaci da nešto nije u redu mogu se otkriti na testovima iz matematike ako su rezultati poražavajući.
I deca i odrasli, dakle, mogu imati problema s poimanjem veličine brojeva i njihove relativne vrednosti. Međutim, za razliku od disleksičara sa slovima, diskalkuličari ne izvrću redosled brojeva prilikom čitanja. Diskalkuličari obično nemaju problema s redosledom simbola, ali bilo šta povezano s brojevima može biti izvor nelagodnosti pa čak i panike.
Kad biste od deteta sa diskalkulijom zatražili da broji unazad od deset, on bi uradio obrnuto, od jedan do deset, pa od jedan do devet, pa od jedan do osam i tako dalje. Često se služe prstima radi obavljanja najjednostavnijih matematičkih funkcija. Imaju i problema s percipiranjem vremena, procenjivanjem visine prostorija, promena i baratanje novcem im je noćna mora.
Ovaj poremećaj može pogoditi i ljude sa sasvim normalnom inteligencijom i pamćenjem, a to je viđeno i kod onih s disleksijom. I još nešto, neki ljudi s diskalkulijom mogu biti genijalni u geometriji, statistici, programiranju što znači da taj poremećaj ne mora nužno omesti sve matematičke aspekte, veštine ili sposobnosti.
Ipak, ako se ne otkrije na vreme i ne počne terapija, poremećaj može postati doživotna poteškoća.
Zato je na roditeljima, učiteljima i nastavnicima velika odgovornost

понедељак, 17. јул 2017.

недеља, 2. јул 2017.

PRIJEMNI ISPITI 2017.


Čestitam svim učenicima koji su uspešno položili prijemne ispite na Elektrotehničkom fakultetu, Fakultetu organizacionih nauka, Matematičkom fakultetu, Mašinskom fakultetu, Ekonomskom fakultetu i drugim fakultetima u Beogradu, kao i Elektronskom fakultetu u Nišu, a posebne čestitke upućujem učenicima koji su postigli izuzetne rezultate na prijemnom ispitu na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu (Natalija Gajić prva sa 99 poena, Dušan Krstić drugi sa 97 poena).


Svima želim puno uspeha na odabranim fakultetima i sve najbolje u životu.